پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 21 بهمن 1393

۲۲ بهمن طوفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره‌های ستبر تاریخ کوبید

سازمان حج و زیارت در بیانیه‌ای به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب نوشت: ۲۲ بهمن به مثابه طوفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره‌های ستبر تاریخ کوبید و در نهایت آن را در گرداب قهرالهی غرق ساخت.

سازمان حج و زیارت به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را منتشر کرده است که متن آن به این شرح است:

22 بهمن به مثابه طوفان سهمگینی بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره‌های ستبر تاریخ کوبید و در نهایت آن را در گرداب قهر الهی غرق ساخت.حرکتی که این مردم الهی به رهبری خمینی کبیر(ره) آغاز  کرد و امروز با هدایت پیامبر گونه خلف صالحش رهبر بصیر و فرزانه، حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله) ادامه یافته است، چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

بر این اساس سازمان حج و زیارت و همه خادمین زوار بیت الله الحرام همگام با امت بپا خاسته ایران اسلامی و به پیروی از مقتدای خویش مقام عظمای ولایت با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و بار دیگر به مستکبران عالم اعلام می‌کنیم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده‌ایم.

یقین داریم که امسال راهپیمایی 22 بهمن به فضل الهی و به برکت هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان، پرشورتر از سال‌های گذشته خواهد بود و موجب تقویت روحیه ملت های مظلوم جهان و ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان و بدخواهان خواهد شد.

لذا از عموم هموطنان خصوصاً خادمان و زوار بیت الله الحرام و اعتاب مقدس دعوت می کنیم تا با حضور پرشور در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن ، بار دیگر حضور خود در عرصه مبارزه علیه استکبار را به نمایش گذاشته و با وحدت، انسجام، یکپارچگی ، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذارند.

روتیتر: بیانیه سازمان حج و زیارت به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ؛